Pagina's

donderdag 24 februari 2011

Zwolle

Zit m'n jasje goed, zit m'n dasje goed, moeder gaat op stap.
Morgen ga ik naar de handwerkbeurs in Zwolle en daar heb ik me toch zin in..
Ik zou eigenlijk moeten werken maar toen moesten ze iemand hebben die twee nachtdiensten over kon nemen.... ikke dus :0)))))))
Dus mijn dienst voor de vrijdag kwam te vervallen en ik zou zaterdag en zondag werken.
Een paar dagen later ging de telefoon en wilde ze weten of ik er bezwaar tegen had om de zondag en maandag te werken.
NEEEEE.......Yes dan kan ik naar Zwolle.
Een aantal dames van de Fonkelbee gaan ook maar zij zouden met auto's gaan en die zaten vol dus die zie ik daar wel.
Geen nood , ga ik lekker met de trein.
Ik ben er helemaal klaar voor.
*Ik heb de afgelopen week drie hele avonden gewerkt ( goed voor de portemonee want een gedeelte van mijn onregelmatigheidstoeslag is voor mijn quiltpotje).
*Mijn huis is gepoetst ( wel met de Franse slag maar gepoetst is gepoetst).
*De strijk is gedaan.
*De was van mijn moeder hangt boven te drogen ( ik ben naast alle dingen die ik doe ook mantelzorger voor ons mam).
*Vanmorgen nog een "lekker mikske" gebakken voor morgen en nog wat kleine boodschapjes gedaan ( een mens moet ook wat te sneukelen eten hebben op zo'n dag, want het is toch hard werken).
*Entree bewijs uitgeprint en de heen- en terugreis gepland ( zonde van de tijd om in de rij te moeten staan).
*Mobiel aan de oplader, net als de baterijen van het fototoestel ( moet ik alleen niet vergeten om ze morgen mee te nemen, en ook het fototoestel niet vergeten).
*Zakje klosjes geknipt ( treinarbeid ).
*Lijstje met dingen die ik ECHT MOET KOPEN.
Zo, niks vergeten ?
Dan iedereen die de komende dagen naar Zwolle gaan: Geniet ervan en misschien tot ziens.

Tomorrow I'll go to the handworkmarket in Zwolle.
At first I had to work, but someone had to chanche something so I could go anyway, YES.
I am ready for it:
*I have money in my pocket .
*My house is clean.
*I did my laundry and my mother's too.
*I baked a bread and did some shopping.
* The ticket is printed so I don;t have to wait in line.
*My mobile is charged and also the battery's for my camera( I hope  I don't forget them)
* Some cutted blocks, so I can do something in the train.
* And last but not least a list with things I MUST BUY.
Hope I don't forget anything...

Groetjes Roos



7 opmerkingen:

marion zei

heeel veel plezier......geniet............

Klaske zei

Heel veel plezier!!!Ik ga zondag en heb net zoveel zin als jij!!

Impera_Magna zei

Have a wonderful time! Sounds like a lot of fun!

Heleni zei

Wat een heerlijk vooruitzicht Roos. Ik wens je heel veel plezier in Zwolle.

groet Heleni

Neferi zei

:) have fun :)

ria vogelzang zei

Geniet ze!! Ik kan zaterdag heen met dochterlief...... Yoepie!!

Guusje, zei

Veel plezier vandaag.