Pagina's

zondag 20 februari 2011

Vriendschapsquilt

Gisteren had ik het er al over dat we ( Jet, Nettie, Klaske, Marja en ik ) de vriendschapsquilt in elkaar hadden gezet.
Ik had nog geen foto's maar bij deze...
Op de foto linksboven waren Jet en Nettie bezig om de blokken goed te leggen en ik sta op de achtergrond te snijden.
We hadden tien blokken en hebben er zelf nog twee bijgemaakt om een mooier geheel te krijgen.
Rechtsboven het "naaiclubje" bestaande uit Nettie, Klaske, Marja en Jet , ik heb dat maar aan de experts *LOL* overgelaten want dat is niet zo mijn "ding".
Linksonder lagen de randen van de dubbele flying gees nog los en rechtsonder zat de top in elkaar.
Morgen gaat hij weg om doorgepit te worden en als hij terug is laat ik nog zien hoe hij is geworden.

Yesterday I told you about our friendscipquilt and today I have some pictures.
Up left are Jet and Nettie placing the blocks, I'm at the back cutting fabrics.
Up left you see Nettie, Klaske, Marja and Jet sewing everything together.
I cut everything, sewing with the machine is not my "thing".
On the pictures below you see the blocks with the double flying gees in the border.
When the quilt is ready I show it again.

Groetjes Roos

5 opmerkingen:

Impera_Magna zei

What a great way to spend the day... sewing/quilting together! Love the fabric colors and pattern!

marion zei

wat een leuk gezicht zo 4 naaimachines op tafel en een erg leuke quilt......

Terray zei

Wat leuk en bijzonder zo'n vriendschapsquilt.
Als tie af is...mogen jullie m dan om de beurt in huis hebben?

Groetjes
Tertia

Dear Jo zei

Gezellig zo, met z'n allen aan het werk en het ziet er erg mooi uit.

Hannie zei

Hoi Roos.
Ik zag op prikbord dat jij ook naar Zwolle gaat.Ik ga ook,samen met Nellie met de trein van 09.00 u vanuit Helmond.Wij hebben een voordeelurenkaart dus als je wil!!!!