Pagina's

donderdag 3 februari 2011

Vriendschapsquilt

Gisteren had ik mijn blok voor de vriendschapsquilt naar Marja gebracht en even later belde ze me al op.
Je bent je naam vergeten.
Mijn naam????
Ze was me vergeten te vertellen dat er afgesproken was dat iedereen haar naam op het blok zou zetten, dus ik mijn blok weer opgehaald.
Gelukkig woont ze hier vlakbij en loop ik er zo even heen.
Ze liet me haar blok zien, wat zij ervan had gemaakt en weer thuis gekomen ging ik maar meteen aan de slag.
Dit is het resultaat.
Het takje staat ook op een speldenkussen en ik vond het wel een mooi motiefje.
Ik had ook nog een boek van Jinny Beyer meegekregen om eens door te kijken maar dan begin je helemaal te kwijlen.
Die wil ik ook.
 Hebben,hebben,hebben.
Ach heerlijk als je nog wat te wensen hebt.

Groetjes Roos

Geen opmerkingen: