Pagina's

zaterdag 19 februari 2011

Triest...

Dit is het resultaat van deze week....ronduit triest.
Maar ééntje.....één zielig blokje.
Maar dat wil niet zeggen dat ik stilgezeten heb hoor.
Het doorpitten van de voorkant van rupsje nooitgenoeg gaat langzaam vooruit en de blokken voor de achterkant zijn klaar en ik heb ze vanmorgen op de achterkant gespeld.
Ik moet nog uittekenen hoe ze precies moeten komen zitten en dan kan ik ze erop appliceren.
Vanmorgen ben ik ook nog even gaan helpen met het in elkaar zetten van de vriendschapsquilt en de top is vandaag af gekomen.
Maandag wordt hij weggebracht om doorgepit te worden.                

 Vanmiddag ben ik met onze oudste gaan shoppen in Dordrecht.
Dit is een hele stap voor haar want ze durfde al heel lang nergens meer naar toe waar ze nog nooit was geweest, maar het ging prima vandaag.

Hier toch nog even twee foto's van het speelkleed. Ik kan het toch niet laten om al die tijd niks te laten zien.


What a sad result this week...only one little block.
That means not that I did nothing past week.
All the blocks for the back of my quilt of the little caterpillar are ready and are pinned on the backfabric. I just have to applicate them on it.
This morning I helped with the friendshipquilt.
The top is ready to quilt.

In the afternoon I took our eldest daughter to shop in Dordrecht.
She is afraid to go to strange places but she did well today.

I want to show you two pictures of my little caterpillarquilt although I said I would not do that.

Groetjes en een fijne zondag,
Roos

5 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Love the fat little caterpillar... it's hard to get much done when there is so much else that needs doing! Glad you had a good day shopping!

Neferi zei

I love the caterpillar :)

Anoniem zei

Hoi Roos,
Wauw, wat een waanzinnig mooi"rupsjenooitgenoegkleed" Eeen leuk verhaal vertaalt naar een mooi kleed.Jou kennende is hij weer keurig gemaakt (zelfs van dichtbij) Jammer dat er bij ons geen baby's meer komen. Moet ik Theo nog ff lief aankijken: GRAPJE!! Nee echt: erg mooi. ik vond het "hondjesspeelkleed"ook erg mooi.In het echt trouwens nog veel mooier als op de foto. Groetjes Harriët

Anoniem zei

i love the icecream

Blanca Abreu González zei

Roos GRACIAS por visitar mi blog y dejarme un comentario tan cariñoso ...he estado viendo todo tu blog y me ha gustado mucho mucho ...besos....te seguiré