Pagina's

woensdag 2 februari 2011

Stofjes voor de Day Lilies

Gisteravond werd er weer een doosje bezorgd. Hebben jullie dat nou ook, dat gevoel of je een cadeautje krijgt, hoewel, je zoekt het zelf uit en je betaald het zelf, maar toch.
Ik had bij haar stofjes van Michal Miller uit de serie Kristals besteld en ik moet zeggen ik ben erg tevreden over de kleuren.
Ze had er nog staaltjes met de nummers bijgedaan van alle kleuren uit die serie en er staan er nog een paar op mijn lijstje die ik hier nog bij wil hebben.Natuurlijk is dit bij lange na niet genoeg maar van hier uit kan ik er de rest van de stoffen bij zoeken.
Zucht, was het maar alvast september, maar ja ik heb Marja beloofd dat ik er niet eerder aan zal beginnen........

Ik had maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat foto's van mijn andere werk in uitvoering te maken.
Het leek hier wel een mini foto-studio.
Alle lampen aan want het leek vandaag wel of het niet licht wilde worden en een krukje voor de tafel ( dan stond ik wat hoger ).
Het was toch nog een gepuzzel om alles er goed en duidelijk op te krijgen en een paar foto's moesten dan ook over.
Voordeel is dat ik nu wat foto's in voorraad heb en niet iedere keer als ik iets wil schrijven het fototoestel moet gaan zoeken en hopen dat de batterijen vol zijn want met twee puberdochters weet je maar nooit.

Groetjes Roos

Geen opmerkingen: