Pagina's

maandag 14 februari 2011

Rupsje in winterslaap

Hier is hij dan, hij heeft zich volgegeten en heeft zich verandert in een kokon.
Nu is het wachten tot hij klaar is om ons te laten zien wat voor een mooie vlinder hij is geworden.
Pas als het speelkleed klaar is laat ik hier pas weer foto's van zien.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jullie tot die tijd niks meer van mij horen hoor.



Iedereen een fijne valentijnsdag en de groetjes van mij,
Roos

The little caterpillat is having his wintersleep.
Now we have to wait, when he becomes a butterfly I will show him again.

3 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Roos... the cocoon is just perfect! The quilt is going to be spectacular... can't wait to see the finished product!

Happy Valentine's Day to you!

Mascha zei

Ben benieuwd!
Groetjes Mascha

Dear Jo zei

Ik ben gek op rupsen en nog meer op vlinders. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.