Pagina's

woensdag 9 februari 2011

Nog 8 weken

Gisteren kreeg ik een mailtje van een schoonzus met de vraag hoe mijn rupsje opschoot want ik had nog 8 weken.

8 WEKEN??? AAARCH. DAT GAAT ME NOOIT LUKKEN..

Ik heb van de voorkant het hele middenstuk doorgepit en één hele rand.
Heb al wel wat aan de andere drie randen gedaan maar toch...En dan de achterkant.....

Dit is wat ik klaar heb, van de onderste blokjes zit alleen de augurk vast en ben ik met het ijsje bezig.
Voor de worstjes moet nog stof bijgehaald worden want ik ben helemaal door mijn geel heen.
Er komt nu nog een geappliceerd blok bij van de volgegeten rups en de rups in zijn cocon.
De vlinder wordt gescand en met transfer papier op de stof gezet.
Zo zitten er stiekem toch nog een aantal verschillende technieken in.
Als dat klaar is moet alles nog tot één geheel gemaakt worden en die moet dan nog tegen de voorkant gepit worden.
Maar ja ik heb toch nog 8 hele weken.... en zo'n baby wil ook nog wel eens wat langer blijven zitten, toch.... ja maar soms komen ze ook zomaar 2 weken eerder..... niet aan denken Roos, je gaat het gemakkelijk halen...je slaapt gewoon wat minder...laat de kinderen nog meer klusjes in huis doen....manlief kan er ook nog wel wat bij doen......HELP!!!

Groetjes Roos

 

Geen opmerkingen: