Pagina's

zaterdag 12 februari 2011

klosjes zaterdag

Wat zit er in dat kleine doosje?
Pepermuntjes?
Nee,die zijn al lang op, waren lekker overigens.
Vorige week heb ik er tien voorgeknipte klosjes in gedaan.
Overal ging het doosje mee naar toe, naar ons mam, in de trein en regelmatig kwam het uit mijn tas en had ik naar aanleiding van de inhoud interesante gesprekken.
"Mag ik vragen wat je aan het maken bent?"
"Wat moet dat worden?" Dat was leuk.
Maar wat komt er nu , na een week uit?
Tien kant en klare klosjes die de andere gezelschap gaan houden tot er genoeg zijn om een lekker warme quilt van te maken.
Ik heb nog een heel blikje vol met leuke stofjes en komende week ben ik jarig en komen er weer een aantal van de verjaardagslapjesclub bij.
Spannend, er zitten hier al elf enveloppen tegen de muur en daar komen er nog een aantal bij en die mag ik dinsdag allemaal open maken.

Groetjes Roos

3 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Wat een leuk idee: een verjaardaglapjesclub!
En je blikje werkt: zorgt voor leuke gesprekjes (promotie voor patchwork en quilten... ;) ....!) en je hebt ze ook nog eens allemaal af in die kleine ogenblikjes......
Goed zeg!

Impera_Magna zei

I need to make me a "sewing to go" box like yours... very good idea!

Terray zei

Leuk he zijn die klosjes!
mooie kleurtjes gebruik je...maak je ze allemaal van deze kleur of wordt het echt een scrappy lap.
Succes er verder mee

Groetjes
Tertia