Pagina's

zaterdag 26 februari 2011

klosjes en Zwolle

Gistermorgen zat ik om 7.21 uur al in de trein op weg naar de handwerkbeurs in Zwolle.
Met een hoop voorgesneden klosjes binnen handbereik moest ik de tijd toch wel doorkomen, het is van ons uit toch bijna twee en een half uur met de trein.
Toen ik s'middags weer naar huis ging was mijn portemonee een stuk lichter en ik een heleboel spulletjes rijker.

Yesterday at 7.21 am. I sat in the train to Zwolle.
With a lot of precut spoolblocks close at hand to kill time during the 2 1/2 hour trainjourney.
When I went home in the afternoom my purse was almost empty but I had bought a lot of nice things.





Bij de handwerksite kocht ik dit leuke pakketje van een  toilettasje ( waar uiteraard quiltspulletjes inkomen).

At de handwerksite I bought a packet from a toiletbag ( Ofcourse I'll put quiltinggear in it).






Deze schattige kippen komen natuurlijk van Bep.

These funny hens are from Bep.




Deze twee kon ik niet laten liggen, zij komen straks gezellig bij mijn kerstmannenverzameling.
Ik kwam ze tegen bij eusjewel.

These two I could not resist, later on they wil join my collection of Santa's .
I found them at eusjewel.




Deze twee fatquarters  komen van de quiltkamer, en gaan gebruikt worden in mijn klosjesquilt.

These two fatquarters are from  de quiltkamer and they are gonne be used in mij spoolquilt.




 Deze schatjes zijn natuurlijk voor mijn Day Lilies.

These   treasures are, ofcourse, for my Day Lilies.





Natuurlijk moest ik voor de meiden nog sokkenwol meebrengen.
Bij Wolhalla hadden ze keuze genoeg.
Licht blauw voor de oudste, groen voor de jongste en de rode is voor mij, daar wil ik nog graag handschoenen van breien.
Ik heb er maar meteen een boekje bijgekocht

I also bougt some yarn for socks.
Light blue for the eldest, green for the younghest en the red one is for me, I want to knit a pair of  gloves.




Deze leuke knoopjes gingen ook nog mee naar huis.

These cute little buttons also went home with me.







En dit is het resultaat van vijf uur in de trein, toch weer 9 klosjes erbij.

These are the results of five hours in the train, 9 spools..




Al bij al een geslaagde en gezellige dag,

A successful and enjoyable day,

Groetjes Roos

                           









2 opmerkingen:

Guusje, zei

Leuke aankopen heb je gedaan. Leuk dat je ook sokken breit en wat goed dat je nog zoveel mooie klosjes in de trein hebt kunnen maken.

Impera_Magna zei

What wonderful treasures you brought home... and nine new spool blocks too! I'm sure it was a fun day for you!