Pagina's

woensdag 16 februari 2011

Heerlijke verwendag

Gisteren ben ik de hele dag lekker verwend, ik was namelijk jarig.
Ik ben 47 jaren jong geworden, dus er kunnen nog heel wat quiltjaartjes volgen.
Het verwennen begon s'morgens al om 7 uur.
Van de oudste kreeg ik 3 houten hartjes om beneden aan mijn kroonluchter te hangen, de jongste had een plantje en de mededeling dat de rest later zou komen??????
En van manlief kreeg ik niet 1 maar 2 quiltboeken en wel Quiltmaking by hand van Jinny Beyer en Cathedralwindowquilts van Lynne Edwards.
Ik had ze wel alletwee opgeschreven maar ik vind het toch leuk als het een verrassing blijft Wat je krijgt, maar alletwee had ik niet verwacht.
In het boek van Jinny Beyer staat Day Lilies die ik in september op de cursus wil gaan maken.

En als je ziet wat je allemaal met een cathedral blok kunt maken ...nou ik begon er bijna van te watertanden.
Na het ontbijt heb ik in mijn uppie op de bank de vlopjes van de verjaardaglapjesclub open zitten maken.
Ze hingen hier al een aantal dagen in de kamer en nou mocht ik eindelijk. Uit iedere envelop kwam een mooie kaart en in iedere kaart zat een lapje of zelfs twee en in ééntje zaten zelfs 3 kleine lapjes, en één iemand had er een klein hexagonsleutelhangertje bijgedaan.
Tussen al die enveloppen zat er eentje zonder postcode, toen ik hem openmaakte zat er een briefje in van de jongste dat dit mijn 25 ste lapje was.
Ze had een mooie fatquarter voor me gekocht.
Als dat geen feest is en dan moesten er nog een paar vlopjes komen.
Dames hartelijk bedankt.

Maar de dag was nog niet voorbij, s'middags zouden mijn moeder en schoonmoeder komen en van mijn moeder kreeg ik nog een boek en wel Japanese taupe quilts van Susan Briscoe en van mijn schoonmoeder geld. Ze vond het vervelend dat ze niet gevraagd had wat ik graag wilde maar ik denk dat ik dat geld in Zwolle best wel aan iets leuks op kan maken.
Natuurlijk kreeg ik verder nog de nodige sms-jes, telefoontjes, kaarten en visite en een felicitatie op het prikbord.
En nu?
Lekker lezen in mijn nieuwe boeken en dromen van al die mooie dingen die hier weer uitkomen.

Yesterday was my 47 th birthday and I was verry spoilt by my family.
Our oldest gave me 3 hearts, the youngest gave me a plant and a bleu fatquarter and my DH gave me two quiltbooks. Quilting by hand from Jinny Beyer and Cathedralwindowquilts from Lynne Edwards.
I also got a lot of 15 cm by 15 cm fabrics.
My mother gave me also a book, Japanese Taupe quilts from Susan Briscoe and my mother in law gave me money.
I am sure that I will find me something to buy.

And now...
Reading my new books and dream about the things that will appears from it.
Groetjes Roos

11 opmerkingen:

Impera_Magna zei

I'm glad you had such a wonderful birthday, Roos! May there be many happy returns of the day!

Gerry zei

Ha Roos,
Een beetje laat maar alsnog heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat een fantastische cadeaus heb jij gekregen! Dat is genieten!
Groetjes,
Gerry

Heleni zei

Gefeliciteerd Roos en wat heb je mooie kadootjes gekregen zeg. Geniet er lekker van...

groet Heleni

Mascha zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat een prachtige cadeaus heb je gekregen.
Groetjes Mascha

Dear Jo zei

Alsnog gefeliciteerd!!! Wat heb je een mooie boeken gekregen. Echt verwennerij....

Elly zei

Roos alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een prachtige cadeaus heb je gekregen, ik ben heel nieuwsgierig wat je gaat maken. groetjes

Guusje, zei

Van harte gefeliciteerd en wat ben je heerlijk verwend. Vandaag nog even nagenieten.

marion zei

he wat leuk dan is er ook een lapje van mij naar jou gegaan.........

Carmen zei

Een beetje te laat, maar toch gefeliciteerd!

Anoniem zei

hoi roos. wel een beetje laat maar alsnog proficiat. hanneke

Marga (MarPie) zei

Nog later dan laat maar dat mag de pret niet drukken.
Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Zijn de ander envlopjes nog gekomen?
Groetjes,
Marga♥