Pagina's

zaterdag 12 februari 2011

Een Award van Mascha

Ik had net mijn klosjes up-date op mijn blog gezet en had nog even tijd, zag ik dat ik van Mascha een heuse Award had gekregen.
Nog een keer lezen, ja hoor, hij is echt voor mij.
Hartelijk bedankt Mascha.

Liebster_blog_-_award_thumb[1]
Dit is hem, lief hé?


Dit had ze over mij geschreven:
De derde gaat naar Roos van Quiltwerk in uitvoering waarvan ik nog maar gisteren heb ontdekt dat ze een weblog heeft en dat ze met allerlei leuke projecten bezig is en dat haar weblog zeker de moeite waard is om te volgen.

Een hele eer  vooral omdat ik net een dikke maand bezig ben.
Natuurlijk heeft deze award ook een aantal spelregels en wel de volgende.

Je maakt een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de Award heeft gegeven
*Geef vervolgens de Award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs
*Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben.
*En het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo bekende blogs.

Ik volg al een hele tijd een aantal blogs maar sinds ik zelf bezig ben heb ik er een aantal ontdekt die ik nog niet zo lang volg en die zeker ook de moeite waard zijn.

De eerste Award gaat naar Marion van 365 minderof meer. Zij probeert dit jaar 365 quilt, haak,borduur, lees, opruim en nog meer dingen te doen die zij zich ooit had voorgenomen maar waar het nooit van was gekomen.

De tweede Award gaat naar Jo van Dear Jo Quilts. Ik volg haar ook nog niet zo lang maar de sneeuwpoppen van de sneeuwpoppenquilt van A tot Zzzzz worden erg leuk en ze is ook nog bezig met de Morrell.

De derde Award gaat naar Gerda van Gerda kreatief. Zij heeft, net als ik, pas sinds een dikke maand een weblog en als je haar klosjesquilt ziet wordt je daar helemaal vrolijk van.

Nou Mascha bedankt en Marion, Jo en Gerda geniet van jullie Award dan ga ik dat ook doen.

Groetjes en een fijn weekend,
Roos

4 opmerkingen:

marion zei

dank je wel, ik geef hem morgen weer door.........

Impera_Magna zei

Congratulations, Roos! I enjoy following your blog...

Mascha zei

Hey, gefeliciteerd met je award. Je hebt 'm verdiend!!
Groetjes Mascha

Neferi zei

Happy Valentine :)