Pagina's

dinsdag 1 februari 2011

Achterkant rupsje nooitgenoeg

Vandaag kan ik jullie het begin van de achterkant van het speelkleed van rupsje nooitgenoeg laten zien ( zo dat was een hele mond vol ).
Zoals je ziet maak ik de blokken niet allemaal even groot en het meeste wil ik appliceren, dat gaat een beetje stug met die batic lapjes maar ik worstel me er wel doorheen.
Ik heb nu 2 maten boekjes in bruikleen ( met dank  aan de vriendin van Hanneke ) en kan naar hartelust tekenen, knippen ,naaien en borduren.
Zelfs de meiden vinden het leuk worden .
Het ei en het rupsje heb ik geborduurd, ik moet alleen nog zwart borduurgaren bijhalen maar daar wacht ik nog even mee want ik denk dat ik ook nog wat stof bij moet hebben.
Dan gaat dat in één moeite door.
De foto van het rupsje is wat wazig,maar ik kreeg het niet duidelijker.
Maar zo heb je een idee hoe ik die doe.

Groetjes Roos

Geen opmerkingen: