Pagina's

vrijdag 14 januari 2011

Waar het allemaal mee begon

September 2009.
Mijn eerste cursus quilten en ik had totaal geen idee wat me te wachten stond.
Ik had mijn rolmes,lineaal,een  meetlatje, wat spelden en garen met een naald en we moesten wat stofjes meebrengen.
Dus een paar dagen van te voren naar de winkel.
Wij hebben bij ons niet een echte quiltwinkel maar een hobbywinkel die ook de nodige quiltstoffen verkoopt.
Maar ja, wat moet je kiezen?
Ze komen je daar niet echt helpen dus neusde ik alleen wat rond tussen al die stoffen.
Het is dus echt alsof je in een snoepwinkel staat ,ik wist totaal niet wat ik moest kiezen,alles vond ik even mooi.
Uiteindelijk zag ik een kussen liggen en die kleuren spraken me wel aan  dus op zoek naar de bijbehorende FQ.
Voor mijn eerste sampler af was moest ik nog regelmatig terug voor stofjes maar uiteindelijk was ik toch tevreden over het resultaat.
Toen begon het doorpitten, ik had een leuk patroon met bladeren en ik leefde me flink uit op de blokken.
Dit was LEUK!, tot ik de fout ontdekte,aaaarch!!!!
Daar kon niks meer aan verandert worden, BALEN.
Maar uiteindlijk was hij af, zat er een label achterop en bijna niemand merkte de fout op.
Nou hangt hij mooi op zijn rekje in de kamer, te wachten tot er nog eentje bijkomt, en wordt bijna iedere avond wel gebruikt door iemand die er lekker onder wegkruipt.
Dat geeft voldoening dus zo zie je maar: Eind goed, al goed.

Geen opmerkingen: