Pagina's

woensdag 26 januari 2011

Vriendschapsquilt en give-away

Vandaag even iets anders tussendoor.
In september 2009 ben ik samen met een aantal andere dames aan de beginnerscusus bij  Marja begonnen.
Nu is een van die dames ernstig ziek en had iemand het plan geopperd om een vriendschapsquilt voor haar te gaan maken.
We hebben de opdracht gekregen om een blok uit de beginnerscursus te maken en het is de bedoeling om daar een mooie sampler van te maken.
Ze houd erg van rozenstofjes en ik ga het blok "dove" maken.
Ik ben benieuwd wat de anderen maken want er moet ook nog gewacht worden op een blok uit Canada ( die komt samen met de maakster weer naar hier).
De bedoeling is om de quilt machinaal door te laten quilten.

Verder kwam ik vandaag nog een leuke give-away tegen.
Ik heb nooit geweten dat alleen wit zo leuk kan zijn.

Intussen groeit rupsje nooitgenoeg rustig in zijn coconnetje verder. Ik laat binnenkort zien wat ik al van de achterkant af heb.

Groetjes Roos

Geen opmerkingen: