Pagina's

zondag 16 januari 2011

mijn werketuitje

Je zult wel denken, wat heeft dit etuitje nou met quilten te maken?
Nou voor mij alles, waar ik ga gaat dit etuitje ook.
Ik zal het even uitleggen.
Ik werk in de zorg, vaak is het zo druk dat de dag om is voor je er erg in hebt, maar er zijn ook dagen dat je tussendoor even tijd hebt om... wat te quilten bijvoorbeeld?
Dan gaat dit kleintje open en komt er vanalles uit, kijk maar.....
Zo is het me gisteren gelukt om er weer een rijtje blokjes aan het Rupsjenooitgenoegspeelkleed te zetten.
Het werkt zelfs aanstekelijk, zo is één collega al helemaal om en is met haar eerste quilt bezig.
Ze gaat nu zelfs ook aan een speelkleed beginnen voor haar eerste kleinkind.
Af en toe hebben we samen een avonddienst en dat is erg gezellig, we laten elkaar zien waar we mee bezig zijn en als we nog een leuk boek gekocht of gekregen hebben moet dat natuurlijk ook mee.
Een soort Bee, maar dan op het werk en zonder dat het werk er onder lijdt.

Groetjes Roos

Geen opmerkingen: