Pagina's

woensdag 12 januari 2011

Mijn eerste AFFO van dit jaar

Het is me gelukt om dit speelkleed op tijd af te krijgen. Hij is voor mijn jongste broer en zijn vrouw die half januari hun eerste kindje verwachten.
Ik moet zeggen dat ik tevreden ben met het resultaat en ik hoop dat zij het ook mooi vinden.
Nou heb ik het mezelf niet bepaald gemakkelijk gemaakt want ik heb eerst de hele voorkant gemaakt en gequilt, daarna de achterkant en toen moest er nog een iets dikkere tussenvulling tussen gezet worden.
zoals je ziet ben ik het type van: WAAROM GEMAKKELIJK DOEN ALS HET OOK MOEILIJK KAN.
Nu kan ik meteen verder met mijn volgende speelkleed want een aantal weken nadat de eerste gezinsuitbreiding aankondigde kwam ook een volgende broer met de mededeling dat zij een kindje zouden krijgen. Dus voorlopig krijg ik mijn tijd wel ( goedbesteed ) vol.

Groetjes Roos

Geen opmerkingen: