Pagina's

donderdag 27 januari 2011

Even geshopt....

Vanmorgen zei mijn partner dat er nog kortingsbonnen van een bouwmarkt lagen die alleen deze maand  nog geldig waren. No problem, ze hebben daar ook leuke decoratie dingen dus ik zou dat wel even regelen, ik moest toch nog die kant uit.
Het viel toch nog wel tegen,er waren zoveel leuke dingen en zomaar kopen zonder dat ik weet wat ik er mee wil vind ik ook niet nodig.
Het vogelhuisje en de vogel komen op het toilet, in het huisje wil ik nog een leuk vogeltje uit een Tilda boek maken.
Het rekje komt in de keuken te hangen, het mandje met het flesje komt voor in de kamer en de hartjes....tja daar vind ik vast wel een plekje voor.
De broodmix verdwijnt nog even in de kast want mijn vorige pak is nog niet helemaal leeg.

Ha, het valt me op dat alles wit is, gisteren was ik op haar blog en ik was helemaal lyrisch van al dat wit.
Nou denk ik niet dat bij mij alles wit wordt maar dat is wel grappig.

O,ja ik ben nog wat vergeten. ik heb ook het stalenrek bij de verf geplunderd.
Ik heb verschillende stalen van blauw, bruin en groen meegenomen om te kijken of dat wat is voor de Day Lilies.

Groetjes Roos

Geen opmerkingen: