Pagina's

donderdag 13 januari 2011

En toen was er....licht!

"Mam, je pakje is er!", riep de jongste gister aan het einde van de middag naar boven.
Ik was bezig om een was op te hangen, snel afmaken en dan naar beneden.
Vorige week had ik een bestelling gedaan bij Karen en die was nu binnen.
Op mijn wensen lijstje stond nog een daglichtlamp en die was nu aangekomen.
Samen met een paar broodnodige lapjes en een pakje transferpapier stond ze in een doos op tafel te wachten tot ze uitgepakt zou worden, nou dat was geen probleem.
Oeps. ze is wel wat groter dan ik had gedacht, maar nietemin een scheetje.
Ik zit vaak s'avonds op de bank te handwerken en daar heb ik dan niet genoeg licht, maar ik wilde ze ook gebruiken voor als ik aan tafel zat te handwerken.
Ja, ze is perfect.
Wat is het toch heerlijk als je jezelf zo kunt verwennen.

Groetjes Roos

Geen opmerkingen: