Pagina's

vrijdag 28 januari 2011

blok vriendschapsquilt en een plan voor het speelkleed

Vanmorgen heb ik tijdens de Fonkelbee van Sabine mijn blok voor de vrienschapsquilt afgemaakt.
Hij moet nog gestreken worden en dan kan hij weg. Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt.
Afgelopen nacht ( tja, zelfs de tijd dat je wakker ligt moet toch goed besteed worden ) heb ik het uiteindelijke plan voor de achterkant van het speelkleed uitgewerkt. Ik had gisteren geprobeerd om plaatjes uit het boek te scannen om ze op transferpapier te zetten maar ik vond het niet mooi.
Ook had ik al een rij  "eten"  geappliceerd met een stiksteekje maar dat viel uiteindelijk ook tegen. Ik vond het rafelige randje lelijk. Maar nu ben ik er uit....
Het word een combi van appliceren en borduren en zo gauw ik het eerste blok af heb laat ik het zien.
Dat was ie weer voor vandaag, zometeen mijn spulletjes bij elkaar zoeken en dan roept de arbeid weer( zucht ).
Maar ja, het geld voor leuke lapjes moet toch ergens vandaan komen.

Groetjes Roos

Geen opmerkingen: